Stage - Reisverslag uit Breda, Nederland van Meral Tervoert - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Breda, Nederland van Meral Tervoert - WaarBenJij.nu

Stage

Door: Meral

Blijf op de hoogte en volg Meral

19 Januari 2007 | Nederland, Breda

Hallo poppetjes,

Jullie zijn nu op MIJN site waar ik het een en ander ga bijhouden als ik in Afrika zit. 2 April begint mijn stage in Zuid-Afrika, Phalaborwa. Waarschijnlijk heeft 99% nog nooit van deze plaats gehoord maar het ligt in ieder geval 550 km van Johannesburg vandaan en 75 km van Mozambique! Dus behoorlijk in ´the middle of nowhere´...
Het bedrijf waar ik als stagaire te werk ga heet ´Sefapane Lodge & Safaris´. Als je wat meer over dit bedrijf wil weten, check dan even hun website - - > http://www.sefapane.co.za/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Meral

Afstudeeronderzoek in Suriname en natuurlijk maximaal genieten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 22035

Voorgaande reizen:

03 Februari 2009 - 16 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: