28/03/2007 - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Meral Tervoert - WaarBenJij.nu 28/03/2007 - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Meral Tervoert - WaarBenJij.nu

28/03/2007

Door: Meral

Blijf op de hoogte en volg Meral

27 Januari 2007 | Nederland, Barneveld

Oeii oeii.. Het komt steeds meer dichterbij hoor!! Gister 2 uur in het reisbureau gezeten om een ticket te boeken naar het Zuiden van Afrika. En geloof het of niet maar ik heb het idee dat de hele wereldbevolking naar Zuid-Afrika wil aangezien alle vluchten voor eind maart al volgeboekt zaten. Na heel lang zoeken heb ik dan toch nog mn plekje weet te bemachtigen en vlieg ik 28 maart met British Airways van Nederland vandaan en zijn jullie tot 20 augustus van me af!! ..

  • 27 Januari 2007 - 13:59

    Anneroos:

    Wat gaaf!! wist hier nog niks vanaf! ma gelukkig ga je pas eind maart en kunnen we dus nog wel samen gaan carnavallen toch?! heb me al aangemeld.. Ben benieuwd naar je bevindingen daar in het verre zuiden!

    Dikke kusz

  • 28 Januari 2007 - 12:59

    Makieaap:

    Tjiiiiik! Master ouweee! maar je gaat 28 maart al weg joh! Dat zijn toch wel een paar dagen eerder hehe! Lief dat je onze foto erop hebt staan! Ik heb nog iets moet je wel meenemen naar Afrika..kan je altijd aan me denken! We mailen zeker al onze bevindingen en waarnemingen hehe! Iig heeeel veel plezier!! Dikke Kus je makiemaat Nadono

  • 28 Januari 2007 - 13:46

    Jenny:

    Heee gek wijf ;)
    Ja vet spannend allemaal, maar 28 maart is ook snel.. Voor je het weet zit je in Zuid Afrika! Gelukkig heb je nog een ticket weten te boeken haha. Natuurlijk houden we elkaar zo op de hoogte, ze hebben daar vast ook wel internetverbinding. In KL iig wel haha. Nou heeel veel plezier en succes en geniet ervan! Ik zie je idd nog wel even op school voor vertrek ;)
    Kus, Jenn

  • 28 Januari 2007 - 14:01

    Kat:

    haai poepie.. k zal je missen!! hihihi ik beloof dat ik al je verhaaltjes zal lezen hier op de site. Gewoon niet te geloven hoe snel het allemaal gaat. maaruh komt er nog een afscheidsfeestje of niet!?
    In ieder geval veel plezier en k spreek je gauw. liefs katinka

  • 28 Januari 2007 - 15:13

    Luuk:

    He meral!

    Logisch toch:P Ik ben er, dus wie wil dan nie naar Zuid-Afrika! haha:P Ik kom ook egt wel langs in da resort als ik die fotoos zo zie :)

    Spreek je gauw!

    kusz Luuk

  • 28 Januari 2007 - 16:01

    Amanda:

    oow schatjee patatjee... eindelijk heb je die ticket he!! pfff nu ik nog man.. hahah ga ik deze week ook even fixen!!! nouja even.. hele wereld gaat naar afrika ineens hahah.. maar ik moet het wel fixen voordat ik weg ga naar oostenrijkkkk..!nou lekkerding.. spreek je straks wel weer.. ;) dikke kus voor me schatjee!

  • 29 Januari 2007 - 13:49

    Marly:

    Heeee lekkerding!
    ooeehh 28 maart is zo hier!! maar jij gaat het echt wel gaaf krijgen daar! Zag er echt tof uit op de foto's enzo :D een groot nadeel is..... WIJ MOETEN JE MISSEN!! :( boehoee.. maar we houden contact en ik blijf je volgen via deze schitterende site;)
    daaag apie, kusjes

  • 29 Januari 2007 - 15:12

    Sam:

    Heeeey merie! d8 ik "krabbel" je ook even op je waarbenjij-punt-nu als 2e laatvertrekker haha;) ziet er goed uit hoor daar en wel deze site goed blijven updaten als je daar zit he;) kunnen we allemaa mee genieten xje! Lfs. Sam

  • 09 Februari 2007 - 10:17

    Sanne:






    Hej meral,

    En het badgastentoernooi dan?? We zullen je echt onwijs missen! Maar ik hoop dat je het daar heel leuk gaat krijgen!


    En onthoud 1 ding:
    Wees altijd lief voor een eend, want een eend is ook iemand zijn moeder, hij zwemt is een sloot of in een plas, of ergens anders als het maar nat was, nu denk je misschien dit is het eind, dat is het ook!

    Veel plezier, Kus Sanne









  • 13 Februari 2007 - 22:11

    Femke:

    Jeej!!! Ik heb je gevonden. Nu kan ik mooi je verhaaltjes volgen vanuit Mexico!! Zodra mijn site er is hoor je het!!!

    Xus, Femke

  • 24 Februari 2007 - 11:42

    Marijke:

    Nou echt Meral ik zou dus echt geen zin hebben om te gaan.. mooi weer, leuke mensen om je heen...zou je toch niet aan moeten denken..? maar je weet het het...ik geef heel veel om je..dus als je echt geen zin hebt om te gaan en het een te zware belasting voor je is dan wil ik wel voor je gaan..ik heb ook geen zin..maar voor mijn lieve vriendinnetje zou ik dat wel doen...want je weet het je moet geen dingen doen waar je geen zin in hebt...dus denk er goed over na...het is vast niks aan daar.. en ook die foto die je hebt geplaatst..ziet er ook echt uit als: niks aan..magoed het is jouw keus..je weet me te vinden...en ik ga je heeel erg missen...kuss

  • 24 Februari 2007 - 11:42

    Marijke:

    Nou echt Meral ik zou dus echt geen zin hebben om te gaan.. mooi weer, leuke mensen om je heen...zou je toch niet aan moeten denken..? maar je weet het het...ik geef heel veel om je..dus als je echt geen zin hebt om te gaan en het een te zware belasting voor je is dan wil ik wel voor je gaan..ik heb ook geen zin..maar voor mijn lieve vriendinnetje zou ik dat wel doen...want je weet het je moet geen dingen doen waar je geen zin in hebt...dus denk er goed over na...het is vast niks aan daar.. en ook die foto die je hebt geplaatst..ziet er ook echt uit als: niks aan..magoed het is jouw keus..je weet me te vinden...en ik ga je heeel erg missen...kuss

  • 27 Februari 2007 - 21:59

    Rianne:

    heeey meid!ik dacht dat je al lang weg was...!Laat ff weten wat je daar allemaal beleeft in het land van de olifanten haha!hier is het btw geweldig!dikke kus!

  • 15 Maart 2007 - 20:49

    Joyce ABN AMRO:

    Hey popje ;),

    Ik heb je deze week niet meer gezien op het werk. Jammer hoor dat je ons voor zo'n tijd gaat verlaten, maar je hebt me verzekerd dat je terugkomt en dat lijkt me natuurlijk supergezellig! Jammer dat ik tot nu toe weinig met je gewerkt maar op die momenten was het altijd heel gezellig en lachen geblazen (Johan en zijn Zwitsalhandjes ;)). Lieve meid, een hele goede reis gewenst naar Zuid-Afrika en wij zien elkaar als het goed is weer in september! Geniet van de periode daar want voor je het weet is het zo weer voorbij....Ik kan uit ervaring spreken...

    Liefs en dikke kus Joyce

  • 20 Maart 2007 - 17:22

    Lou:

    heej boef! ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik je niet meer zie voor dat je weggaat :(! Nicole en ik worden op dit moment gek van AAThuis, boehoehoe... Daar ben jij lekker vanaf! ;) Geniet ervan, enjoy maar als ik die plaatjes zie dan gaat dat cker lukken!
    dikke X van Lou
    we miss you!!!

  • 22 Maart 2007 - 13:26

    Henky:

    Hee Merallie!! Die foto's zien er in ieder geval super uit.

    Mocht ik wat geluk hebben in de loterij, dan komen we wel langs met zn alle ;)

    Stuur af en toe us wat!

    Mochten we je niet meer spreken of zien; veel plezier en succes daar!!

    Dikke kus Henky

  • 22 Maart 2007 - 15:09

    NadIENE:

    Javabezem!! Lekker alles in dozen aan het stoppen?? heeeeeeeel relaxt ga je wel missen hoor! Maar ik probeer ons vriendenboekje bij te houde hoor en daaaaaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Barneveld

Meral

Afstudeeronderzoek in Suriname en natuurlijk maximaal genieten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 22039

Voorgaande reizen:

03 Februari 2009 - 16 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: