I'M STILL ALIVE - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Meral Tervoert - WaarBenJij.nu I'M STILL ALIVE - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Meral Tervoert - WaarBenJij.nu

I'M STILL ALIVE

Door: Meral

Blijf op de hoogte en volg Meral

29 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

ZO!! Dan toch maar weer es een verhaaltje neerplanten. Kreeg steeds meer commentaar dat t weer een beetje te lang geleden is dat ik wat van me liet horen dus hier ben ik weer, vanuit Phalaborwa achter mn bureau in een donker hok!!!
Nog maar 3,5 week te gaan en dan MOET ik alweer terug. Moeten is het sowieso.. Het leventje is gewoon heeeerlijk ookal werk ik opzich best veel.
Heb weer genoeg meegemaakt de laatste tijd. Zo hebben we thuis in de tuin een bosslang gehad, op de lodge een HUGE python, gevlogen in n kleine propellor vliegtuigje over de olifantsrivier (GAAF!!), voetballen in een township met geiten die door t veld rennen is ook helemaal te gek!! Op het afscheidsfeest van onze salesmanager zijn we naar de bush gegaan en hebben we met geluidsapparatuur de olifanten en nijlpaarden horen eten (en gezien natuurlijk). Verder heb ik nog een keer op Sable dam geslapen samen met twee hele gezellige brabantse families!!
Een bushwalk gedaan en ook nog eens leeuwen op een 20 meter afstand.. (dan schijt je je broek wel ff vol zeg maar) en de rest weet ik allemaal niet meer heel precies hoor!!
Wat ik wel weet is dat ik nog maar 2 weken hoef te werken en dat meral op 12 augustus richting KAAPSTAD gaat voor n paar daagies!! Gewoon ff genieten daar.. Heb een paar mensen hier leren kennen die daar wonen dus die gaan mij alle mooie plekjes laten zien. En verder ben ik alweer over drie weken terug in Nederland!! Hoop dat die zomer daar dan in gaat .. Neem het mooie weer wel mee lovely people!!!
Nog heel even en dan gaan we weer n feestje bouwen in Barneveld/Breda ..

Dikke kussss

  • 29 Juli 2007 - 12:14

    Anneriek:

    Hola Guapa !
    Leuk om weer een verhaaltje van je te lezen. Lijkt me doodeng al die slangen! Ik ben inmiddels weer in Holanda en jij komt ook alweer over 3 weken, het is weer voorbij gevlogen! Leuk om snel al je verhalen te horen. Geniet nog van de laatste weken !
    Dikke kus Ann

  • 29 Juli 2007 - 14:24

    Papa:

    Doe voorzichtig en kom maar gauw naar huis, want daar ben ik wel weer aan toe.

  • 29 Juli 2007 - 14:24

    Anneroos:

    Ey chica!

    Haha wat een avondturen.. Nou ik had denk ik niet alleen van die Leeuwen in mn broek gescheten denk ik.. die slangen zijn me ook niks denk ik! Heel veel plezier in Kaapstad! geniet ervan.. En idd ik hoop dat je het goede en echte zomerweer meeneemt want het blijft hier toch wel triest hoor.. Hoop je nog ff te spreken voordat ik vertrek na Curacao..

    Dikke zoen

  • 29 Juli 2007 - 14:32

    Bram:

    Relaxt met die leeuwen! :P Nog veel plezier daar voor die laatste weken! :)

    Groetjes (K) Bram

  • 29 Juli 2007 - 15:12

    Jor-D:

    Leuk Meral dat je het naar je zin hebt!
    Home Sweet Home binnenkort zal wel wennen zijn.

    Groetjes Jor-D (van Cream Crackers :D)!

  • 29 Juli 2007 - 19:10

    Marcella:

    wat leuk dat je even geschreven hebt. het zal een vreemd idee voor je zijn dat je tijd in zuid-afrika alweer bijna voorbij is! ik ben blij dat het goed met je gaat.
    ja, neem alsjeblieft het mooie weer mee, want hier is het nat en koud!
    liefs!

  • 30 Juli 2007 - 01:33

    Sam:

    hey nurd!

    Wel gaaf hoor met echte geiten voetballen:P nog maar 3 weken en dan zijn we beiden weer terug*-). Ben benieuwd of je in die tussentijd nog een story plaatst op je site haha (ter aflsuiting:P) , ik ga trouwens nog weekendje naar Indo op mijn fam te bezoeken, but spreek you snel weer! x sam

  • 30 Juli 2007 - 07:05

    Familie Bertram:

    He Meiske,

    Fijn dat je nog even wat van je laat horen.Is altijd weer leuk als we de mail openen en er staat weer een bericht van je.Nog effies,en dan weer naar huis,dubbel gevoel zeker he!!!!.
    Veel plezier in Kaapstad,geniet ervan!!

    Groetjes van Martien,Sandra en Robin.

  • 30 Juli 2007 - 14:15

    Sander:

    He Meral,

    Klinkt allemaal helemaal de bomdigi! Geniet er nog even van de laatste weekjes! Tot snel weer! Wordt wel weer tijd voor een borrel in Breda!

    X Sander

  • 02 Augustus 2007 - 11:11

    KAasjje:

    Merallııe! gaat almaal lekker zo te leze ! haha! heftıg man gekk!! pythons en alle andere dıeren en beesten en bewegende dıngen haha! Kıjk maar uıt je hebt nog ff te gaan daar! kom gewoon heel-huıds terug he! ık zıt ın Alanya nu ff vakantıe houden en dan straks begınnen voor stage!

    Het gaat je goed! succes nog ! groeten Kaaasje!!

  • 05 Augustus 2007 - 20:39

    Arlette:

    ha meis, ja, nog even, en je bent weer in ons kikkerlandje! Toch maar mooi weer allemaal gedaan en veel ervaringen opgedaan! Ik bel je nog van de week, want als je terug komt zijn wij op vakantie, daarna komen we vlug naar paps, zien we elkaar daar! Dikke kus!

  • 06 Augustus 2007 - 18:28

    Corrien De Vogel.:

    Hallo Meral
    Nog even genieten meid,zolang het nog kan.Ik wens je straks een hele goeie terug reis.
    Groetjes,spoedig tot ziens!
    Corrien.

  • 07 Augustus 2007 - 07:29

    Luuk:

    MERAL! Ik ben weer in Cape Stad, en het weer is echt KUT! Je kan btr daar blijven ;)! Jammer da k je net mis, maar ja :)

    enjoY! Kus Luuk

  • 09 Augustus 2007 - 19:41

    Ada En Nicolette:

    Je hebt echt geweldig mooie dingen meegemaakt zeg ! Echt leuk om te lezen. Nog 3 daagjes en dan moet je helaas al afscheid nemen...maar dan heb je Kaapstad nog in het vooruitzicht. Geniet er nog even van en dat gaan wij nu even doen van je prachtige foto's ! Super die leeuwen van zo dichtbij.

    Wanneer is het feest in Barneveld ?? :-)
    Wij zijn graag van de partij.

    Dikke knuffel van ons en natuurlijk ook van Marjolein, Patrick en Peter. Tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Meral

Afstudeeronderzoek in Suriname en natuurlijk maximaal genieten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 22036

Voorgaande reizen:

03 Februari 2009 - 16 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: