Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Meral Tervoert - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Meral Tervoert - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen

Door: Meral

Blijf op de hoogte en volg Meral

22 Maart 2007 | Nederland, Breda

Ik weet nog heel goed dat ik 2,5 maand geleden nog druk op zoek was naar een stageplaats ergens in het buitenland, en nu is het nog maar 6 nachtjes slapen en dan ben ik gewoon een half jaar weg!! Ik besef het nog niet echt maar dat zal wel komen als ik op Schiphol sta. Op dit moment zit ik in mn lege kamertje want ben alle meubels uit elkaar aan het halen. Zaterdag gaat de GIGANTISCHE verhuizing plaats vinden hoor!!
Nog wat afscheidsmomenten de komende dagen maar ik ben gewoon van plan om terug te komen dus geniet maar ff van de rust komende 5 maanden ;)..
Voor de mensen die me lief vinden en niets te doen hebben woensdag... Ik vlieg om half 5 .. zal rond 2 uur wel inchecke DUS KOM ME GEWOON UITZWAAIEN DANN!!

Dag draakjes

Xx'

  • 22 Maart 2007 - 15:16

    Kevin:

    nou heeeel veel plezier he!!!zal rustig zijn met cash en hamo :(
    xk

  • 22 Maart 2007 - 15:16

    Henky:

    14.00?

  • 22 Maart 2007 - 15:17

    Sanne (badgasten):

    Hej meral!

    Heel veel plezier daar!
    We zullen je missen met het badgastentoernooi!

    Groetjes X Sanne

  • 22 Maart 2007 - 15:18

    Koen:

    he meral kom je niet uitzwaaien maar wens je wel heel vel succes en plezier op je stage plek en kom daarna ook weer tennissen a.u.b
    kusje Koen

  • 22 Maart 2007 - 15:19

    Enn'merrie:

    ik ga je missen popje! heel veel plezier!

    XX enn'merrieee!

  • 22 Maart 2007 - 15:23

    Anneriek:

    He meer wat een heerlijk nieuws ! Geniet van alles in Zuid - Afrika ! Ik ben nu alweer 2 maanden van het heerlijke Spaanse leven aan het genieten. De tijd vliegt ! Heel veel plezier en succes ! Hasta luego ! Dikke kus Ann

  • 22 Maart 2007 - 15:24

    Corine Van Donselaar:

    Hey oud-klasgenootje
    Heel veel plezier!
    Geniet ervan en ik ga je site in de gaten houden!
    Veel liefs Corine

  • 22 Maart 2007 - 15:35

    Renée:

    Heey

    Leuk dat je evaline na aapt...!¡
    k'Zal je wel missen...braak.

    groetje van mij en de rest!!!

  • 22 Maart 2007 - 15:36

    Stephanie:

    Hoi hoi!!

    Heel veel plezier op je stage!!

    liefs

  • 22 Maart 2007 - 16:56

    Mandy:

    Hé poepetje,

    Héél veel plezier daar!! Geniet ervan....

    Kussie.

  • 22 Maart 2007 - 17:43

    Frederike:


    Heey Meral!

    Heel veel plezier daar in Zuid-Afrika!
    Lijkt me heerlijk een stage in het buitenland! Even helemaal weg....

    Wel goed uitkijken he!;)
    Geniet ervan!

    XX Frederike

  • 22 Maart 2007 - 23:35

    Sam:

    en nog 7 voor mij yoepieeeeee we are almost leavin' NL..... ik spreek je nog voor je gaat (K)!

  • 23 Maart 2007 - 04:21

    Jenny:

    Merieee

    Have fun, geniet..je weet ;)
    Kan je helaas niet uitzwaaien (heb je wel eens als je in KL zit..)
    Haha en dat beseffen komt vanzelf als je uit het vliegtuig stapt..
    Hou ons aub wel op de hoogte van je stories he!

    dikke kuss
    Jenn

  • 23 Maart 2007 - 05:15

    Maarten:

    Sorry meral ik kan je helaas niet uit komen zwaaien ;)

    Je kamer hier is al helemaal klaar!!

  • 23 Maart 2007 - 10:44

    Luuk:

    Heeee Meral,

    Zuid-Afrika is egt super cool! Je gaat je echt zo goed vermaken hier! dat weet ik zeker!! Weer en klimaat en mensen hier is allemaal perfect! Ik wil binnenkort richting het kruger park gaan, dus moet je maar ff laten weten waar ik je daar kan bereiken!!!

    bel of sms ff als je hier bent op +27833707641 ;)

    Kus Luuk

  • 23 Maart 2007 - 16:43

    Anneroos:

    Hey chica!

    egt super leuk! heel heel veel plezier en lekker genieten daar, ben benieuwd naar je avonturen!!

    dikke kuz Anneroos

  • 24 Maart 2007 - 03:33

    Remco:

    Ciao bella,

    ik ben Woensdag aan het werk dus zal zorgen dat je veilig door de lucht kan!!!

    Heeeeeeeeel veel pleier!!!

    X

  • 24 Maart 2007 - 11:04

    Marly:

    yoooo SWA!!
    Merallie gaat ons ook al verlaten :( ik ben straks vriendloos in Breda als Ndono in het verre Azie is!! Wat moet ik dan? haha.. Nee hoor wijffie ik red me wel, ga jij maar genieten daar tussen die sexy afrikaantjes;) en we keep in contact:)

    dikke kusss Marly

  • 25 Maart 2007 - 08:55

    Sandra Bertram:

    He, nichtje van me,
    Wat zijn dit nu voor berichten?????Weet nog goed dat je op mijn schoot zat en nu naar Zuid Afrika?????????? Waar blijft de tijd!Uitzwaaien wordt wat moeilijk want we moeten werken,maar we willen je vanaf deze plaats heel veel succes wensen,met al je daar gaat doen!!!!
    We gaan je site zeker in de gaten houden.
    Veel succes en veel plezier!!
    lIEFS VAN Mart,San en robin.xxx

  • 26 Maart 2007 - 21:32

    Ruth:

    heey!!
    heel erg veel plezier in Zuid Afrika!!
    geniet lekker van het mooie weer daaro :) en ik zie je misschien wel als je terug bent! ik ga bijhouden hoe het daaro is!

    liefs Ruth (weet je wel die hele zenuwachtige tut van ABN :P)

  • 27 Maart 2007 - 08:41

    Ziekehuis'mattie:

    je mag niet weg.. :(

  • 27 Maart 2007 - 08:43

    Ziekenhuis'mattie:

    misschien kom ik je weluitzwaaien schat!!!
    ik bel je nog..
    xx

  • 27 Maart 2007 - 20:20

    Zusje Arlette:

    Nou meis, we zullen deze site erg vaak gaan bekijken de komende maanden! Ik had graag langsgekomen, je weet het...!
    Heeeeeeeeeel veel plezier, en geniet!!!
    Knuffelsxxxxxxxxx

  • 28 Maart 2007 - 08:28

    Dorien:

    Merallie!!! Heeeeeel veeel plezier en denk af en toe nog eens aan ons, terwijl wij hier in dit saaie kouwe kikkerlandje zitten :S
    kus Dorien

  • 28 Maart 2007 - 08:43

    Petra:

    Hey Meral,

    Héél veel plezier daar en maak er een te gekke tijd van!

    Maar uhhh je houdt ons wel regelmatig op de hoogte he hier ;)

    xxx

  • 28 Maart 2007 - 21:44

    Jannie :

    hoi Meral hier een berichtje van de hele reut van de Veluwehal
    Wij gaan je op de voet volgen, via mij, we wensen je een hele fijne tijd daar in het verre honoloeloe, wij denken aan je en hopen dat je als je terug bent weer gezellig bij ons komt werken.
    Meid een knuffel van onze kant.

  • 30 Maart 2007 - 13:05

    Nicolette:

    Hé wereldreiziger !

    Ben erg benieuwd hoe je vlucht is gegaan ? En stond er een ontvangstcomité voor je klaar (met een rozenketting ofzo...?)

    Zeker wel een ander temperatuurtje daar ? Nou hier wordt het van het weekend ook 18 graden hoor.

    Nou Meral, ik zal je site in de gaten houden en al je belevenissen wel lezen en hopelijk plaats je veel mooie foto's.

    Misschien kun je anderen dan ook enthousiasmeren om richting "het zuiden" te gaan. Ik zou er NU al zin in hebben !!

    Veel succes met je stage.

    Dikke knuffel
    Nicolette

  • 30 Maart 2007 - 14:30

    Heleen:

    lieve dropje! hoe gaat t met je!? hoe was je reis!? als je dit leest zit je al lekker in africa!! echt super gaaf..
    lieve meis wil je heeel veel plezier wensen!! en geniet er van!
    dikke kus!!!!

  • 30 Maart 2007 - 16:07

    Arlette:

    zeg, nou zit je daar, moet je wel je site bijhouden he, anders weten we nog niks, draak!

  • 31 Maart 2007 - 07:12

    Hanneke:

    Hi Meral,

    Thanks voor je berichtje op mijn site! Jouw reis is dus ook begonnen! Gieniet ervan en ik ga je proberen bij te houden!!

    Liefs,
    Hanneke

  • 31 Maart 2007 - 12:32

    Imke:

    beetje laat....
    maare heel veel plezier in verweggiestan
    knuffies

  • 04 April 2007 - 14:18

    Juul..:

    hoe was je reisss???? ik ben zo benieuwd..
    xxxkuss

  • 05 April 2007 - 10:22

    Pien :

    Hey Schattie,

    Alles goed? Ik denk laat ook ff wat van m horen...zit stiekum ff een berichtje na je tikken, want die zijkwijfen uit de mediatheek kijken steeds mee...ik wist trouwens eerlijk gezegd niet eens dat je ging..je bent ook zo onherkenbaar de laatste tijd! nou ja iig voor mij haha.. leuke foto op je profiel! nou ik wens je heel veel plezier daar..en ik ga je site vaak bezoeken =) wel jammer dat je niet op mijn examenfeestje kan komen (nouja als ik slaag he, en ik denk dat ik m anders nog vier!)

    xxxx Pien

    * en je weet wel die ene Pien, van Marijke! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Meral

Afstudeeronderzoek in Suriname en natuurlijk maximaal genieten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 22038

Voorgaande reizen:

03 Februari 2009 - 16 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: